تا به حال فکر کردید که اعضا در کودکی چه شکلی بوده اند و تا به اکنون چه تغییراتی کرده اند؟🤔

بهتره که کودکی گرین را یادآوری کنیم

به گفته گرین در یکی از ویلایو های REDSQUARE او در کودکی یک کودک

تخس بوده و تا یک چیزی مال خودش نمیشده اروم نمیگرفت.

گرین در ویلایو اینچنین گفت :" من از کودکی یک بچه تخس بودم و هرچیزی که میخواستم مال خودم میشد،اما حالا که به اعضا کودکیم رو میگم باور نمیکنن که من یک کودک تخس بودم و من حس میکنم که از وقتی که کارآموز شدم مهربون شدم"

یعنی او یک کودک تخس بود؟مهربونترین عضو گروه در کودکی اینگونه بود؟

و تفاوت های ظارهری

گرین یک صورت بیضی مانند زیبا دارد که بعد از بومین چهره گروه به حساب می آید و حالا ما میخواهیم بفهمیم که گرین از کودکی تا به کنون چه تغییر های ظاهری داشته است

کودکی:

الان:

آیا شما تغییراتی میبینید؟ من که تغییراتی نمیبینم!

کاشکی هیتر ها این پست را ببینند و الکی به گرین هیت ندهند

+من موندم که چرا این هیتر ها چرا منطقی توی کارشان نیست